Tripadvisor premia a Diagonal Mar Shopping per oferir una experiencia superior als seus clients

Per tercer any consecutiu, el centre comercial ha rebut el Certificat d’Excel·lència del web de viatges més gran del món

Barcelona, 4 de juliol de 2017.

Diagonal Mar Shopping ha estat distingit, per tercer any consecutiu, amb el Certificat d’Excel·lència que atorga Tripadvisor®. Aquest premi reconeix la labor del centre comercial per oferir als seus clients una experiència de qualitat superior de manera continuada, a més d’interactuar de forma activa amb ells.

“Estem encantats de rebre, un any més, el reconeixement de Tripadvisor®, la qual cosa demostra que els nostres clients segueixen confiant en nosaltres i gaudeixen no solament de l’experiència de compra que ofereix Diagonal Mar Shopping, sinó també de l’oci i la gastronomia en un entorn únic, obert a la ciutat i al mar”, subratlla Óscar Bermúdez, responsable de Màrqueting de Diagonal Mar Shopping. “La confiança dels usuaris és fonamental per consolidar Diagonal Mar Shopping com a centre comercial de referència a Barcelona i a Catalunya”.

El Certificat d’Excel·lència, que porta lliurant-se durant set anys a allotjaments, restaurants i atraccions de tot el món, té en compte la qualitat, la quantitat i l’actualitat de les opinions enviades pels usuaris a TripAdvisor® en un període de 12 mesos. Per a això, els negocis han de mantenir-se en una puntuació mínima general de quatre punts sobre cinc, així com tenir un nombre mínim d’opinions i un perfil de TripAdvisor de 12 mesos, com a mínim.

Sobre TripAdvisor

TripAdvisor, el lloc web de viatges més gran del món*, ajuda als viatgers a aprofitar al màxim cada viatge. Amb més de 500 milions d’opinions i comentaris sobre més de 7 milions d’allotjaments, companyies aèries, atraccions i restaurants, que formen la selecció de perfils de viatges més gran del món, TripAdvisor posa a la disposició dels viatgers tot tipus de valoracions per ajudar-los a triar on allotjar-se, com volar, quines activitats fer i on menjar. A més, TripAdvisor compara els preus de més de 200 llocs web de reserva perquè els viatgers puguin trobar el preu més baix del seu hotel ideal. Els llocs amb la marca TripAdvisor estan disponibles en 49 mercats diferents i alberguen la comunitat de viatgers més gran del món amb 390 milions de visitants únics al mes*, que busquen com treure el màxim partit als seus viatges. TripAdvisor. Informa’t millor. Reserva millor. Viatja millor.

TripAdvisor, Inc. (NASDAQ:TRIP), a través de les seves empreses subsidiàries, s’encarrega de la gestió i el funcionament dels llocs web d’altres 22 marques de serveis de viatges: www.airfarewatchdog.comwww.bookingbuddy.comwww.citymaps.comwww.cruisecritic.comwww.familyvacationcritic.comwww.flipkey.comwww.thefork.com (incluidos www.lafourchette.comwww.eltenedor.comwww.iens.nl y www.dimmi.com.au), www.gateguru.comwww.holidaylettings.co.ukwww.holidaywatchdog.comwww.housetrip.comwww.independenttraveler.comwww.jetsetter.comwww.niumba.comwww.onetime.comwww.oyster.comwww.seatguru.comwww.smartertravel.comwww.tingo.com, www.vacationhomerentals.com y www.viator.com.

*Font: comScore Media Metrix per als llocs web de TripAdvisor de tot el món, desembre de 2016
**Font: registres de TripAdvisor, primer trimestre de 2017