Primark es reubica a la Planta Alta de Diagonal Mar

Amb aquesta operació, el centre comercial completa una de les fases de la reforma reconvertint l'antiga zona de restauració i oci en un espai on el retail té una major presència. Primark, un dels operadors de moda més rellevants del mercat, continua apostant pel centre comercial per oferir el millor servei als seus clients. Aquest nou espai comercial posa de manifest el potencial comercial de Barcelona i la confiança que les companyies internacionals tenen cap a la capital catalana

Barcelona, 10 d’agost de 2020

El centre comercial Diagonal Mar completa una de les fases de la seva reforma iniciada l’any 2018, afegint més oferta retail a la Planta Alta que anteriorment era zona de restauració i oci. Ho fa amb Primark, una de les marques de moda més rellevants del mercat amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector. La nova botiga Primark, reubicada dins de Diagonal Mar, té 2.387 metres quadrats de superfície comercial.

El nou espai té com a objectiu oferir una major experiència de compra als seus clients i presentar les últimes tendències en productes de moda per a home, dona i nens.
L’empresa irlandesa Primark és un retailer internacional que es caracteritza per tenir una àmplia gamma de moda, bellesa i articles per la llar al millor preu. Té més de 380 botigues a dotze mercats d’Europa i Amèrica. Concretament a Espanya, la marca compta amb 48 botigues, 3 d’elles a la ciutat de Barcelona. Un fet que reforça el potencial comercial de la ciutat i la confiança que les marques internacionals tenen amb l’obertura de nous negocis. Cal destacar que Primark és operador de Diagonal Mar des de fa 11 anys. Fins ara, l’espai comercial ha estat situat a la Planta Baixa.

El gerent de Diagonal Mar, Joaquín Martos, afirma que “l’obertura d’una nova botiga Primark a la Planta Alta del nostre centre comercial ens permet millorar i oferir una major oferta de moda per a satisfer les necessitats i desitjos dels nostres visitants. A més, amb aquesta operació completem la fase de remodelació de la Planta Alta reconvertint una zona destinada a l’oci i la restauració en una zona comercial. Això reforça el posicionament de Diagonal Mar dins del sector, alhora que contribuïm a enfortir l’entorn comercial de Barcelona”.

Carlos Inacio, Director General de Primark España explica: “Estem encantats d’obrir la nostra nova botiga Primark al centre comercial Diagonal Mar, portant encara més moda sorprenent a preus sorprenents a la gent de Barcelona. Espanya és un mercat important per a Primark i esperem continuar sent part i contribuint en ell, així com en les comunitats autònomes on operem”.

A més, el centre comercial i l’empresa irlandesa estan alineats i compromesos amb les pràctiques respectuoses del medi ambient, duent a terme accions de conscienciació social per promoure el reciclatge i la sostenibilitat. A més, tenen polítiques per a l’obtenció de matèries primeres que respecten la biodiversitat, estan compromesos amb la fabricació responsable i donen suport a l’ús eficient de l’energia a les botigues. Per part seva, el centre duu a terme campanyes de sensibilització de la comunitat local sobre la importància de protegir el medi marí amb iniciatives incloses en la campanya #PelNostreMar.

Diagonal Mar ofereix una variada oferta en moda, oci i restauració i continua sent clau en la reactivació de l’economia local. Per això compta amb les millors ancores a nivell del sector com Inditex, MediaMarkt, Primark, entre altres, qui confien i continuen sent part dels més de 200 operadors que ja formen part del centre comercial.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més informació: www.diagonalmarcentre.com

Contacte de premsa: