Pikolins obre a Diagonal Mar

La firma espanyola especialitzada en calçat i complements en pell obre la seva setena Concept Store a Catalunya

Barcelona, 24 de març 2022

Diagonal Mar ha estat l’emplaçament escollit per Pikolinos, la firma de calçat i complements, per instal·lar una Concept Store de 67,2 m2 que reflecteix l’essència de la seva marca i l’estil mediterrani. La reconeguda firma internacional consolida així la seva presència a la ciutat de Barcelona, i suma 42 establiments a tot el territori nacional, dels quals 7 es troben a Catalunya. L’establiment, que comptarà amb 4 empleats, permetrà al visitant descobrir les noves col·leccions femenines i masculines.

Pikolinos ha obert les seves portes a Diagonal Mar amb un nou establiment a la ciutat Condal. La firma de calçat líder en el segment “fashion-Confort”, present en el panorama des de 1984, treballa perquè cada sabata sigui única i afronta cada nova temporada com un desafiament en el qual aporta tota la seva experiència i saber fer, cuidant de cadascun dels processos de manera artesanal.

El responsable de la nova Concept Store de Pikolinos a Diagonal Mar assenyala;  “Amb aquesta obertura consoliden la nostra presència a la capital comtal, amb 4 botigues en punts estratègics de la ciutat. Són ja 42 botigues a tot el país en les quals tractem de reflectir els valors de la nostra marca i oferir una experiència de compra en la qual la comoditat sigui el centre de tot.”

“A Diagonal Mar treballem per oferir als nostres clients la millor d’oferta comercial de la ciutat. Ens enorgulleix que firmes com Pikolinos, amb una clara identitat mediterrània, triïn al nostre centre comercial per a instal·lar nous establiments”. Declara Joan Checa, Màrqueting Manager de Diagonal Mar.

Amb aquesta nova obertura Diagonal Mar reafirma el seu lideratge. Les millors marques de cada sector a nivell nacional i internacional escullen Diagonal Mar per ubicar les seves botigues, com mostren les obertures de Decathlon, Hubside Store, Guess i Simón Coll, a les quals s’han sumat les reobertures de Primark i Fina García.