Movistar+ porta el primer Autocine Disney Junior en exclusiva a Diagonal Mar

Els més petits podran viure l’experiència única de l’autocine al centre comercial amb cotxes de fusta i jocs interactius

nota-de-prensa-disney

Barcelona, 19 de setembre de 2016

Diagonal Mar acollirà el primer Autocine Disney Junior d’Espanya el proper 30 de setembre i 1 d’octubre, on els més petits podran seure a cotxes de fusta i gaudir d’un autèntic espectacle ple de divertides sorpreses i jocs interactius de manera gratuïta. Durant dos dies cantaran, es divertiran i aprendran més sobre els seus personatges Disney Junior preferits com la Casa de Mickey Mouse, La Princesa Sofía, La Guardia del León, Miles del Futuro i Doctora Juguetes.

Un mestre cineasta estarà amb els nens explicant-los curiositats sobre els diferents personatges i endinsant-los al món de fantasia de Disney. A més, podran emportar-se a casa adhesius oficials de Disney Junior.

“És la primera vegada que un centre comercial es converteix en un Autocine i, a més, per a nens. A Diagonal Mar treballem per estar sempre a la última i oferir activitats úniques i exclusives que permetin gaudir a tota la família d’una experiència diferent” declaren des del departament de màrqueting de Diagonal Mar.

El 30 de setembre i 1 d’octubre, tots els nens entre 3 i 8 anys podran gaudir d’un divertit espectacle interactiu i cinc sèries de Disney Junior. L’horari serà el divendres de 17:00h a 21:00h i el dissabte de 12:00h a 14:00 i de 17:00h a 21:00 hores.

Disney Junior és un canal de Movistar+ (dial 91) que ofereix l’experiència màgica de gaudir amb les històries i els personatges de Disney, a la vegada que incorpora continguts didàctics dirigits als nens entre 2 i 7 anys. Les sèries d’animació i d’acció real combinen els personatges més estimats amb l’aprenentatge de matèries com matemàtiques, idiomes, estils de vida o habilitats socials.

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, Diagonal Mar, centre comercial gestionat per CBRE, és un dels més grans de Catalunya. Està situat al inici de la Diagonal, en una àrea moderna i en constant expansió, en el districte del 22@. Els seus fàcils accessos el converteixen en el centre comercial més accessible de Barcelona.

El centre comercial ha estat guardonat amb el certificat d’excel·lència de TripAdvisor 2015 i 2016 que premia l’excel·lència en la hospitalitat i que només s’atribueix a establiments que hagin obtingut sistemàticament bones opinions de viatgers en la web més gran de viatges del món.

Diagonal Mar disposa de més de 88.000 m2 de superfície total i té més de 200 establiments dedicats a la moda, restauració, oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores.

El centre comerciat consta d’un espai d’oci i restauració al aire lliure “La Terrassa del Mar”. Inspirada en el Mediterrani, “La Terrassa del Mar s’obre a la gent de Barcelona: clients, veïns, treballadors de les torres d’oficines i als turistes dels hotels de la zona; un nou lloc de trobada per a compres, negocis i diversió obert a la ciutat i al mar.

www.diagonalmarcentre.com