La tornada a l’escola es viu a Diagonal Mar

Els més petits podràn aconseguir figures dels seus superherois al centre comercial per a que els acompanyin en el seu inici escolar

lego-super-heroes-2016-ca

Barcelona, 02 de setembre de 2016

Diagonal Mar vol fer més fàcil el final de les vacances i amenitzar la tornada a l’escola per als més petits, per això durant aquest mes de setembre podran aconseguir una mini figura LEGO® sorpresa dels seus superherois preferits.

De l’1 de setembre a l’1 d’octubre, fins esgotar existències de producte, tots els clients que presentin dos tiquets de compra realitzades el mateix dia i que sumin un mínim de 20€, podran aconseguir de regal una mini figura LEGO® dels superherois del moment. Els tiquets de compra s’hauran d’entregar al punt d’atenció al client, situat a la planta 2 del centre comercial, i s’emportaran com a màxim dues mini figura LEGO® per a tiquets presentats.

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, Diagonal Mar, centre comercial gestionat per CBRE, és un dels més grans de Catalunya. Està situat al inici de la Diagonal, en una àrea moderna i en constant expansió, en el districte del 22@. Els seus fàcils accessos el converteixen en el centre comercial més accessible de Barcelona.

El centre comercial ha estat guardonat amb el certificat d’excel·lència de TripAdvisor 2015 i 2016 que premia l’excel·lència en la hospitalitat i que només s’atribueix a establiments que hagin obtingut sistemàticament bones opinions de viatgers en la web més gran de viatges del món.

Diagonal Mar disposa de més de 88.000 m2 de superfície total i té més de 200 establiments dedicats a la moda, restauració, oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores.

El centre comerciat consta d’un espai d’oci i restauració al aire lliure “La Terrassa del Mar”. Inspirada en el Mediterrani, “La Terrassa del Mar s’obre a la gent de Barcelona: clients, veïns, treballadors de les torres d’oficines i als turistes dels hotels de la zona; un nou lloc de trobada per a compres, negocis i diversió obert a la ciutat i al mar.

www.diagonalmarcentre.com