La proposta gastronòmica de Brasayleña arriba a Diagonal Mar

El nou restaurant del centre comercial acosta la gastronomia brasilera sota l'experiència rodizio amb les millors carns rostides i els talls més exclusius com la picanya i la “maminha”, postres casolanes i begudes típiques del país a un preu tancat

Barcelona, 23 de novembre de 2022

Diagonal Mar ha estat el lloc escollit per Brasayleña, l’única cadena de rodizios a l’estil brasiler d’Espanya i la primera d’Europa, per obrir les portes d’un nou restaurant a la Ciutat Comtal. El recent inaugurat establiment, ubicat al centre comercial gestionat per CBRE – primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris-, ha comptat amb una inversió de 750.000€, i disposa de més de 450 m2 amb una gran sala atesa per 30 empleats que vetllaran per oferir una experiència memorable.

El local, situat a  la Planta Alta de Diagonal Mar acosta l’autèntica experiència de rodizio brasiler en un excepcional restaurant dissenyat i cuidat al detall, en el qual el client pot degustar les millors carns assades de res, au o porc, i els talls més sol·licitats pels amants de la carn i moltes d’elles encara difícils de trobar al nostre país com la maminha, la picanya, etc., acompanyades de nombroses guarnicions, postres casolanes, i begudes típiques del Brasil com són les caipirinhes, caipiroskas o sangria brasilera entre altres combinats, tot això a un preu tancat.

Pedro Lopez, Fundador de Brasayleña, ha manifestat després de l’obertura a Diagonal Mar: Amb aquesta nova obertura, assolim els 26 establiments a tot el territori nacional. Per a nosaltres ser presents a Diagonal Mar és un èxit, fruit de l’esforç i dedicació de tot l’equip de Brasayleña.” I afegeix; “Esperem poder acostar els sabors i talls més reputats del Brasil als visitants de Diagonal Mar amb el nostre concepte únic.”

La gerent de Diagonal Mar, Nina Kavaliova, ha assenyalat després de la inauguració: “La incorporació del concepte innovador de Brasayleña a Diagonal Mar, la cadena líder de rodizios, ens permet presentar una nova i exclusiva proposta gastronòmica molt demandada pels nostres clients i visitants, alhora que ens permet diversificar l’oferta adaptant-la a tots els gustos i paladars”.

Diagonal Mar consolida el seu lideratge i posicionament a la ciutat de Barcelona, per oferir una proposta variada i de qualitat en constant evolució, que supera les expectatives dels seus clients i usuaris. Un aspecte altament valorat pels operadors i marques presents al centre comercial com reflecteix la recent incorporació de Spartan, una nova proposta culinària inspirada en la cuina grega, però amb preparació pròpia, i una àmplia gamma d’ingredients que donen lloc a una combinació de sabors única.

Sobre Brasayleña

Brasayleña és l’única cadena de rodizios a l’estil brasiler d’Espanya i la primera d’Europa.

L’origen de la companyia especialitzada en carns rostides, i fundada el 2008 per l’empresari Pedro López, prové d’una experiència de més de 50 anys en el mercat de la indústria càrnica. Aquest és el motiu principal que la cadena pugui oferir una amplíssima varietat de carns i talls, amb una relació qualitat-preu immillorable al nostre país.

Des de la seva fundació el 2008, ha invertit en els seus restaurants més de 25 M€ i és propietària del 80% dels restaurants que operen sota la seva marca.  Brasayleña conclou l’exercici 2021 amb 26 restaurants operatius -15 d’ells a Madrid-; 21 d’ells propis i altres quatre operant en règim de franquícia, els situats a la Corunya, Pontevedra, Múrcia i Sevilla.

Per donar cobertura a tota aquesta activitat, Brasayleña compta amb una plantilla propera als 700 empleats, amb un equip a la seva central cada vegada més expert en les noves tecnologies i de llarga trajectòria en el sector.