Kiwoko arriba a Diagonal Mar

La cadena líder en la cura i atenció de mascotes obertura un establiment de 687 m2 al centre comercial de referència de Barcelona

Regals, descomptes, promocions i tallers infantils es duran a terme a la gran festa d'obertura el dia 2 d'abril

kiwoko-diagonal-mar

Barcelona, 31 de març de 2022

Kiwoko, la marca líder en la cura d’animals de companyia a Espanya, arriba al Centre Comercial Diagonal Mar per posar a disposició dels seus clients, tota la seva experiència i coneixement en el món de les mascotes. El nou establiment de 687m2 , comptarà amb 8 empleats, especialitzats i coneixedors de la importància de la cura, nutrició i oci d’ocells, gats, peixos, gossos, rèptils i rosegadors.

La cadena líder de botigues d’animals a Espanya posiciona el seu lideratge en el sector i reafirma la seva presència amb aquest nou establiment a Diagonal Mar, assolint més de 150 establiments ubicats entre Espanya i Portugal, 26 dels quals són a Catalunya, conformats en la seva totalitat per un equip de més de 1.000 persones dedicades a ajudar a millorar la vida de totes les mascotes.

La gran festa de inaguració tindrà lloc el proper dissabte 2 d’abril a l’establiment de Kiwoko i vindrà acompanyada de promocions, descomptes, regals i sorpreses per als clients de Diagonal Mar. Un fotògraf immortalitzarà moments de la festa, amb instantànies que els clients podran recollir al mateix establiment uns dies després.  Els més petits de la casa també estan convidats a l’esdeveniment organitzat per Kiwoko, qui ha previst tallers infantils que es duran a terme durant tot el dia,  A més d’atractius descomptes durant els dies 1 i 2 d’abril i cupons descompte a través de les seves xarxes socials i blog.

kiwoko-diagonal-mar

Segons ha declarat Yolanda González, coordinadora de zona Catalunya de Kiwoko: “Aquesta obertura suposa un petit pas més en el desenvolupament de Kiwoko a la zona de Catalunya, sumant una nova botiga a les 25 que ja tenim distribuïdes pel territori català amb l’únic objectiu d’ajudar a millorar la vida de totes les mascotes. Amb ella hem creat 8 llocs de treball i esperem que en un futur siguin molts més. Sigueu tots benvinguts i esperem que pugueu conèixer aquesta nova botiga i que el nostre equip us assessori en tot el que necessiteu”.

Joan Checa, Màrqueting Manager de Diagonal Mar ha manifestat: ” L’obertura del nou establiment de Kiwoko a Diagonal Mar permet enriquir l’oferta del centre comercial i oferir a més productes d’alimentació, cura i higiene per a les mascotes, de la mà de personal especialitzat i molt sensibilitzat amb la importància de cuidar el nostre entorn,  uns valors molt importants per a Diagonal Mar”.

En l’últim any Diagonal Mar s’ha consolidat com a centre Comercial de referència a la ciutat de Barcelona per a marques, de diversos sectors, a nivell Nacional i Internacional, com reflecteixen les obertures de Pikolinos, Decathlon, Hubside Store, Guess i Simón Coll, a les quals s’han sumat les reobertures de Primark i Fina García.  A més, s’ha convertit en un motor d’impuls i creació d’ocupació.