Kimod obre a Diagonal Mar

La marca de roba femenina Kimod apertura el seu primer establiment en un Centre Comercial

La marca de moda barcelonina té 7 botigues a la capital catalana

Barcelona, 12 d’abril 2022

La firma de moda Kimod obre a Diagonal Mar la seva primera botiga en un centre comercial.  La marca de roba femenina, nascuda a Barcelona el 2011, que ofereix crear looks i combinacions d’estil casual amb peces bàsiques i de tendència, obre al Centre Comercial Diagonal Mar la seva setena botiga i consolida així la seva presència a la ciutat de Barcelona, amb un nou concepte d’establiment de 85m2 a planta 1 de Diagonal Mar on estaran disponibles totes les seves col·leccions i comptarà amb una plantilla de 4 persones.

Gemma Sans, portaveu de Kimod declara que “Des dels nostres inicis el 2011 hem seguit una trajectòria de creixement que ens ha permès consolidar la marca Kimod i amb aquesta obertura en un centre comercial de referència com Diagonal Mar consolidem el nostre creixement a la ciutat de Barcelona“.

Diagonal Mar continua millorant l’oferta comercial de la ciutat i impulsant l’ocupació.  Amb  aquesta obertura, el centre comercial reafirma el seu lideratge, on les millors marques de cada sector a nivell nacional i internacional escullen Diagonal Mar per ubicar les seves botigues, com així ho reflecteixen les obertures de Pikolinos, Decathlon, Hubside Store, Guess i Simón Coll, a les quals s’han sumat les reobertures de Primark i Fina García.