Hubside Store obre a Diagonal Mar la seva primera botiga a Catalunya

El centre comercial acull la segona botiga d’aquesta firma tecnològica a nivell nacional.

Hubside.Store arriba a Barcelona de la mà de Diagonal Mar amb el seu segon punt de venda a Espanya. La companyia ofereix un ampli catàleg de productes electrònics i mobilitat urbana en un espai de més de 135m² ubicats a la Planta Baixa del centre comercial.

HUBSIDE en Diagonal Mar Barcelona

Barcelona, 17 de junio 2021.

Amb l’obertura d’aquesta botiga, la firma d’origen francès oferirà a Diagonal Mar una experiència constant amb la tecnologia, amb més de 100 referències de dispositius mòbils nous i recondicionats (smartphones, PC, tauletes, etc.) amb la intenció d’apropar la tecnologia a tots des d’un enfocament eco-responsable, donant una nova vida a aquests dispositius i afavorint l’economia circular.

Hubside.Store ha iniciat la seva expansió internacional a 2021 i actualment, compta amb punts de venda a Itàlia, Bèlgica i Suïssa. Ara arriba a Barcelona de la mà de Diagonal Mar – obrint  la seva primera botiga a Catalunya – que crearà set llocs de treball.

Diagonal Mar continua impulsant l’ocupació a Barcelona i millorant l’oferta comercial de la ciutat. Amb aquesta obertura, el centre comercial reafirma el seu lideratge, on les millors marques de cada sector a escala nacional i internacional escullen Diagonal Mar per a ubicar les seves tendes.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial
Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a moda, restauració, oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector, absolutament compromès amb la societat i el medi ambient.