Exitosa campanya de donació de Sang a Diagonal Mar

La campanya en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits va comptar amb 90 persones disposades a donar, de les quals 19 ho van fer per primera vegada

exitosa-donacion-sangre-diagonal-mar

Barcelona, 28 de juny de 2022

El centre Comercial Diagonal Mar en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits va acollir una campanya de donació de sang en el centre comercial el passat 16 de juny amb la finalitat de conscienciar a la societat sobre la necessitat de disposar de sang i productes sanguinis amb els quals salvar milions de vides cada dia i contribuir a la millora de la salut i qualitat de vida de molts pacients.

Diagonal Mar, com a mostra del seu compromís i en resposta a la crida realitzada pel Banc de Sang i Teixits davant l’escassetat i el constant descens de les reserves de productes sanguinis – cada vegada més demandats- , va cedir un espai en el centre comercial perquè els visitants i veïns del centre disposessin d’un punt de referència pròxim i segur en el qual poder contribuir en la campanya de donació.

Durant el 16 de juny, dia en què la campanya de donació es va dur a terme, 90 persones van reservar la seva cita per a contribuir amb la causa. De les 76 donacions que van poder fer-se efectives, 19 donacions, el 25%, ho van fer per primera vegada. Gràcies al compromís de Diagonal Mar amb el Banc de Sang i Teixits i a totes les persones que van formar part de la campanya, 228 pacients podran beneficiar-se de les donacions realitzades per voluntaris de manera desinteressada i totalment altruista per a millorar la qualitat de vida de persones que sense aquests productes sanguinis veurien la seva salut en perill.

Després de conèixer els resultats de l’acció, la gerent de Diagonal Mar, Nina Kavaliova ha manifestat: “Quan vàrem rebre l’agraïment del Banc de Sang i Teixits i vam poder observar els increïbles resultats, ens vam sentir molt orgullosos de formar part i acollir les campanyes de donació de sang, que a més d’acostar la tasca del Banc de Sang i Teixits als nostres visitants i veïns, permeten conscienciar a la població i incentivar a nous voluntaris a formar part.” I afegeix, “Per a Diagonal Mar és de vital importància estar prop dels usuaris, oferint eines i solucions que ens permetin crear vincles amb organitzacions, veïns i el teixit local empresarial. Està en el nostre estil mediterrani, ens agrada anar més enllà i ser una plataforma que contribueix de manera activa amb la societat”