El servei de guarda cascs, The Keepers, arriba a Espanya i aposta per Diagonal Mar Shopping

L’empresa instal·la taquilles automàtiques per a cascs de motos al centre comercial de Barcelona

Barcelona, 26 de juny de 2017

The Keepers ha escollit Diagonal Mar Shopping per ubicar les seves primeres taquilles guarda cascs al país. El servei és totalment gratuït i està ubicat a la Planta 1 del centre comercial. Els clients poden utilitzar el servei un màxim de 16h i funcionen a través de codis personals que es creen al moment de deixar el casc. Un espai simple, segur, autònom i connectat per a un seguiment òptim.

“Des de Diagonal Mar Shopping estem molt contents de poder oferir un servei tan innovador als nostres clientes que venen amb moto. Tenir taquilles automàtiques de guarda cascs és una necessitat que realment millora l’experiència de compra i que permet augmentar el temps d’estància mitja al centre comercial” declara Óscar Bermúdez, Director de Màrqueting de Diagonal Mar Shopping.

Barcelona és la ciutat que té el rècord europeu de motos, amb més de 200.000 persones que es traslladen diàriament amb aquest mitjà de transport. Iniciatives com el servei de guarda cascs permeten als motoristes una major comoditat durant la seva estància al centre comercial Diagonal Mar Shopping.

Des de l’any 2015, l’empresa francesa The Keepers ha desplegat més de 130 taquilles automàtiques per a cascs de motos als centres comercials i aeroports més grans de França. Sobre la base d’aquests primers resultats amb èxit, la ‘start-up’ s’ha internacionalitzat escollint com a primer país Espanya. Actualment també tenen presència a estadis, sales de concerts, estacions de tren i cinemes.