Diagonal Mar Shopping, col·laborador de la cursa solidària Transplant Run 2017

El centre comercial participarà en la 4º edició de la carrera que es celebrarà el proper diumenge 19 de març amb sortida des del Parc del Fòrum de Barcelona

Barcelona, 06 de març de 2017

Després de l’èxit de les tres primeres edicions, el diumenge 19 de març es farà la 4º edició de la cursa solidària Transplant Run, que aquest any té com a repte aconseguir una nova xifra rècord amb més de 4.000 participants. La carrera, que també es pot fer caminant, és oberta per a tots els públics i va dirigida, especialment, a pacients trasplantats i persones del seu entorn més proper. Aquesta edició constarà únicament d’una modalitat de 5 km, amb sortida des del Parc del Fòrum de Barcelona a les 10: 00h.

El centre comercial Diagonal Mar Shopping, un dels col·laboradors de la cursa, ha estat el lloc escollit per instal·lar la Fira del Corredor que s’ubicarà en la 3º planta; els participants podran recollir el seu dorsal, xip i samarreta el divendres 17 i dissabte 18 de març de 10:00h a 14:00h i de 16:00 a 20:00h.

Les inscripcions es podran realitzar a través de la pàgina web http://www.transplantrun.com fins al dia 12 de març a les 00:00 o fins arribar als 5.000 participants. Les persones que resideixin fora de Barcelona podran recollir-ho el mateix dia de la cursa amb el comprovant de pagament i DNI.

Transplant Run 2017, que serà 100% solidària, comptarà amb el suport de la Societat Catalana de Trasplantament (SCT), l’Organització Catalana de Trasplantaments (OCATT) i el Consell Consultiu de Pacients de Catalunya (CCPC), i tindrà com a objectiu principal sensibilitzar a la població sobre la donació d’òrgans i donar suport a les fundacions i associacions de pacients trasplantats que treballen per ajudar a millorar la qualitat de vida. L’entitat CaixaBank cobrirà totes les despeses per a la realització de la 4º edició de Transplant Run i la recaptació serà donada al VHIR-Vall d’Hebron Institut de Recerca per a la recerca en àmbits relacionats amb el trasplantament.

Sobre Diagonal Mar Shopping Centre Comercial:

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, Diagonal Mar Shopping, centre comercial gestionat per CBRE, és un dels més grans de Catalunya. Està situat al inici de la Diagonal, en una àrea moderna i en constant expansió, en el districte del 22@. Els seus fàcils accessos el converteixen en el centre comercial més accessible de Barcelona.

El centre comercial ha estat guardonat amb el certificat d’excel·lència de TripAdvisor 2015 i 2016 que premia l’excel·lència en la hospitalitat i que només s’atribueix a establiments que hagin obtingut sistemàticament bones opinions de viatgers en la web més gran de viatges del món.

Diagonal Mar Shopping disposa de més de 88.000 m2 de superfície total i té més de 200 establiments dedicats a la moda, restauració, oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores.

El centre comerciat consta d’un espai d’oci i restauració al aire lliure “La Terrassa del Mar”. Inspirada en el Mediterrani, “La Terrassa del Mar s’obre a la gent de Barcelona: clients, veïns, treballadors de les torres d’oficines i als turistes dels hotels de la zona; un nou lloc de trobada per a compres, negocis i diversió obert a la ciutat i al mar.

www.diagonalmarcentre.com