Diagonal Mar Shopping col·labora, un any més, amb l’Hora del Planeta

El proper dissabte 25 de març el centre comercial es sumarà al repte ambiental del canvi climàtic organitzat per WWF

Barcelona, 13 de març de 2017

L’Hora del Planeta de WWF té com a objectiu, aquest any, cridar a la mobilització de governs, empreses, institucions i ciutadans perquè es sumin a aquesta marxa de conscienciació “El Planeta Primer. Que ningú et pari”. El proper dissabte 25 de març, el centre comercial Diagonal Mar Shopping col·laborarà amb el moviment mundial apagant la il·luminació de la façana exterior de 20:30 a 21:30h com a símbol de lluita contra el canvi climàtic. Aquesta iniciativa pretén assolir un futur sostenible per al present i les properes generacions, amb l’objectiu d’aconseguir determinats èxits de conservació de rellevància nacional o regional.

“Per Diagonal Mar Shopping és molt important seguir participant i col·laborant amb entitats com WWF en el suport al medi ambient i en l’ajuda a la conscienciació ciutadana sobre la importància del canvi climàtic. A través de totes les nostres eines i suports pretenem continuar amb la tasca de sensibilització i apropar al nostre públic la realitat mediambiental en la qual ens trobem” declaren des del departament de màrqueting del centre comercial.

A més, WWF ha llançat a Espanya la plataforma de mobilització digital horaldelplaneta.es, en la qual tots els ciutadans poden col·laborar i sumar-se a una marxa virtual per demostrar que la transició global cap a un futur sense emissions és imparable.

WWF treballa a tot el món per a la conservació del medi ambient, la seva missió és aturar la degradació ambiental de la Terra i construir un futur en què l’ésser humà visqui en harmonia amb la natura. WWF porta a terme diferents projectes i campanyes de gran impacte com l’Hora del Planeta. Aquesta iniciativa va començar a Sydney el 2007 amb el gest simbòlic d’apagar els llums per cridar l’atenció sobre el canvi climàtic, i s’ha convertit en el major moviment ambiental de la història. L’any 2016 més de 400 ciutats d’Espanya van apagar els seus monuments més emblemàtics, i més de 400 entitats que es van sumar a la campanya, com el centre comercial Diagonal Mar Shopping. A tot el món van participar més de 7.000 ciutats de 178 països, 10.400 monuments i edificis van apagar les seves llums, i es van celebrar 70.000 esdeveniments a la nit de l’Hora del Planeta.

Sobre Diagonal Mar Shopping Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, Diagonal Mar Shopping, centre comercial gestionat per CBRE, és un dels més grans de Catalunya. Està situat al inici de la Diagonal, en una àrea moderna i en constant expansió, en el districte del 22@. Els seus fàcils accessos el converteixen en el centre comercial més accessible de Barcelona.

El centre comercial ha estat guardonat amb el certificat d’excel·lència de TripAdvisor 2015 i 2016 que premia l’excel·lència en la hospitalitat i que només s’atribueix a establiments que hagin obtingut sistemàticament bones opinions de viatgers en la web més gran de viatges del món.

Diagonal Mar Shopping disposa de més de 88.000 m2 de superfície total i té més de 200 establiments dedicats a la moda, restauració, oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores.

El centre comerciat consta d’un espai d’oci i restauració al aire lliure “La Terrassa del Mar”. Inspirada en el Mediterrani, “La Terrassa del Mar s’obre a la gent de Barcelona: clients, veïns, treballadors de les torres d’oficines i als turistes dels hotels de la zona; un nou lloc de trobada per a compres, negocis i diversió obert a la ciutat i al mar.

www.diagonalmarcentre.com