Diagonal Mar obre avui les seves portes i celebra el Nadal fent realitat els desitjos dels més petits

El centre comercial presenta la campanya de Nadal amb tots els seus operadors oberts i reforçant les mesures de seguretat

Diagonal Mar col·laborarà de manera solidària amb la Fundació Trinijove i les residències d'ancians del barri de Sant Martí

Barcelona, 14 de desembre 2020

El centre comercial Diagonal Mar obre avui les seves portes, mantenint totes les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries i reforçant els protocols d’higiene en tots els seus espais garantint així el benestar dels seus visitants i totes les persones vinculades amb el centre.

A més, Diagonal Mar s’ha preparat perquè els seus visitants gaudeixin de les dates nadalenques amb una decoració molt especial: l’icònic arbre de Nadal a la plaça central, llums i motius nadalencs a l’interior, aparadors creatius amb les millors ofertes i amb totes les botigues de moda, restaurants i espais d’oci operant amb normalitat.

El centre comercial també dóna el tret de sortida a la campanya de Nadal amb diferents activitats perquè petits i adults puguin gaudir dels dies més màgics de l’any. A partir d’avui, a través de la nova aplicació mòbil de Diagonal Mar, les famílies poden enviar la carta al Pare Noel amb els seus desitjos nadalencs. Els usuaris hauran de descarregar-se la nova app del centre comercial i pujar la carta mitjançant un formulari habilitat. Cada dia, durant la campanya de Nadal, Diagonal Mar seleccionarà una carta per a fer realitat els desitjos dels més petits atorgant una targeta regalo per valor de 300€ als seleccionats que es podrà gastar en qualsevol de les botigues i restaurants del centre.

Joaquín Martos, gerent del centre comercial, destaca: “Estem preparats per a rebre de nou als nostres visitants a Diagonal Mar i celebrar les festes de Nadal. Per a continuar garantint la seguretat de tots, hem reforçat els protocols d’higiene, incrementat els serveis de neteja i senyalitzat les recomanacions de distància social, els punts de gel hidroalcohòlic i el control d’aforament. La tecnologia continua jugant un paper clau en el context actual, ja que permet que els nostres clients puguin planificar la visita i tinguin una experiència còmoda i segura”. Així mateix, la reobertura de Diagonal Mar coincideix amb l’inici de la campanya de Nadal, “el nostre principal objectiu és que els nostres clients se sentin tranquils en realitzar les seves compres i gaudeixin d’aquest moment. Ens fa molta il·lusió poder donar-los de nou la benvinguda” assenyala Joaquín Martos.

Diagonal Mar certificat amb el segell Disinfection Monitored

Cal destacar que Diagonal Mar és un referent de seguretat en els centres comercials del país i la companyia SGS així ho avala. L’entitat líder mundial en l’avaluació del compliment dels protocols de prevenció i control d’infeccions va certificar les instal·lacions de Diagonal Mar com un espai segur en el qual els visitants es poden sentir confiats, acreditant-ho amb el segell Disinfection Monitored que garanteix que el centre està totalment adaptat a les normatives vigents de prevenció i higiene i segueix les recomanacions de les autoritats sanitàries nacionals i autonòmiques per a garantir la seguretat de totes les persones vinculades amb el centre comercial com a màxima prioritat.

Un centre comercial al costat de les entitats del barri

Diagonal Mar també col·labora amb organitzacions i entitats socials del districte de Sant Martí en aquestes dates especials, a través d’accions solidàries. Per això, el centre comercial fa una donació especial de joguines als nens i nenes de l’Associació Trinijove compartint la màgia del Nadal. Es tracta d’una acció que el centre organitza des de fa alguns anys i de manera consecutiva.

Així mateix, aquest any Diagonal Mar vol acostar a les persones grans del barri amb les seves famílies. Així doncs, el centre comercial facilitarà tablets a les residències de gent gran de la zona de Diagonal Mar perquè els residents puguin realitzar vídeotrucades amb els seus familiars, estant així més a prop els uns dels altres durant les dates nadalenques.

Diagonal Mar convida a tots els seus clients a gaudir de la màgia del Nadal, fent realitat els desitjos dels més petits a través de les cartes al Pare sNoel. El centre comercial garanteix la seguretat de tots els seus visitants amb l’objectiu de procurar el seu benestar i oferint una experiència de compra única i variada.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, la icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per a adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més información: www.diagonalmarcentre.com
Contacte de premsa: