Diagonal Mar és reconegut com un espai segur davant la Covid-19 amb el segell “Disinfection Monitored” de SGS

El certificat garanteix que el centre comercial disposa d'unes mesures de prevenció segures que minimitzen el risc de contagi i vetllen per la seguretat dels seus visitants, retailers, proveïdors i treballadors interns

Barcelona, 03 de septiembre de 2020

Barcelona, 03 setembre de 2020.- El centre comercial Diagonal Mar és un referent de seguretat als centres comercials de país i l’entitat SGS així ho avala. El seu equip d’experts ha comprovat in situ que Diagonal Mar està totalment adaptat a les normatives vigents de prevenció i higiene i segueix les recomanacions de les autoritats sanitàries nacionals i autonòmiques per garantir la seguretat de totes les persones vinculades amb el centre comercial com a màxima prioritat.

L’entitat líder mundial en l’avaluació de l’acompliment dels protocols de prevenció i control d’infeccions ha realitzat una auditoria que certifica que les instal·lacions del centre comercial són un espai segur en el qual els visitants es poden sentir confiats. El fet que les instal·lacions estiguin avalades pel segell “Disinfection Monitored” garanteix la deguda execució de les mesures de protecció, higiene i desinfecció que Diagonal Mar està duent a terme dins l’àmbit de la nova normalitat.

El centre comercial ha reforçat les mesures de seguretat i prevenció per complir amb els requeriments de l’entitat SGS i poder així obtenir el segell que l’acredita com un espai segur davant la Covid-19. Entre les mesures s’inclouren la senyalització dels dispensadors de gel hidroalcohòlic i l’increment de la senyalització de la distancia social recomenada. També el personal intern disposa d’un kit de desinfecció individual per primar la higiene dels treballadors, garantint així la seguretat de tots. El segell “Disinfection Monitored” disposa d’un codi QR que els usuaris poden escanejar per obtenir més informació.

Cal ressaltar que CBRE, companyia gestora del centre comercial Diagonal Mar, ha estat pionera en obtenir aquests certificats per a gran part dels seus actius, entre els quals destaquen les seves oficines de Madrid i Barcelona, parcs empresarials i centres comercials. Tant és així que un dels seus centres va ser el primer immoble en rebre aquesta acreditació.

Diagonal Mar va obrir les seves portes davant la nova normalitat reforçant la desinfecció dels espais i controlant l’aforament. També es va reforçar la senyalètica específica sobre la recomanació de distanciament social i flux de trànsit dels visitants. En tot el recinte hi ha dispensadors de gel hidroalcohòlic i s’han incrementat els equips de neteja, així com personal que està atent per resoldre dubtes o facilitar-los material necessari per minimitzar el risc de contagi per a tots els visitants. Així mateix, la tecnologia està jugant un paper clau en el context actual, ja que a través de l’app de Diagonal Mar seus visitants poden conèixer l’afluència de centre, planejar la seva visita i gaudir de serveis de delivery o Clic&Collect.

Aquest reconeixement reforça el compromís de Diagonal Mar amb totes les persones vinculades amb el centre i garanteix la seva seguretat adaptant les mesures d’higiene i desinfecció seguint els estàndards d’higiene que les entitats i autoritats sanitàries recomanen. D’aquesta manera, els visitants poden gaudir d’una experiència de compra segura i òptima gràcies a les eines i serveis que el centre comercial posa a la seva disposició.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, la icònic Diagonal Mar, propietat del fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més informació: www.diagonalmarcentre.com
Contacte de premsa: