Decathlon obrirà a Diagonal Mar el pròxim any

El líder mundial en moda i equipament esportiu Decathlon, aposta pel centre comercial per l'obertura de la seva nova botiga prevista pel 2021

Amb aquest nou operador Diagonal Mar tanca l'any amb una oferta comercial única a la ciutat incorporant als 'best in class' de cada sector.

Barcelona, 26 de novembre de 2020

Després de la reubicació de Primark a la renovada Planta Alta i la pròxima obertura de Decathlon per l’any vinent, el centre comercial es posiciona com l’únic a Barcelona que compta amb els retailers més rellevants del sector. Un fet que posarà de manifest el seu valor diferencial davant d’altres centres de la ciutat, ja que Diagonal Mar ofereix als seus visitants les firmes més buscades, tant en l’àmbit nacional com internacional. Al mateix temps, el centre comercial es converteix en aquests moments en un actor clau per la reactivació de l’economia local, atraient als operadors més destacats del retail.

Decathlon, líder mundial en moda i equipament esportiu, se suma a Diagonal Mar amb un local ubicat a la planta baixa que compta amb una superfície de 3.000 m2.

Joaquín Martos, gerent de Diagonal Mar, afirma que “la incorporació de Decathlon ens permet continuar oferint una experiència de compra única i completa als nostres clients. A Diagonal Mar tenim l’oferta comercial més variada de la ciutat gràcies a operadors que confien en nosaltres des de fa anys i a les noves incorporacions d’aquest any que ens permeten posar a disposició dels nostres clients firmes de primera línia que ens diferencien de la competència. A més, amb aquesta operació seguim contribuint a la reactivació de l’economia a Barcelona establint-nos com una força econòmica comercial a la ciutat”.

Es tracta de la segona operació estratègica que Diagonal Mar ha dut a terme en el context actual. Dues accions que avalen el seu potencial comercial i el de la ciutat catalana, així com la confiança de les companyies internacionals cap al territori i el compromís amb Diagonal Mar.

El centre comercial ofereix una variada oferta en moda, oci i restauració. Per això compta amb les millors àncores del sector com el grup Inditex, Kiabi, H&M, Media Markt o Primark, entre d’altres i continua creixent per oferir una experiència de compra completa i segura per a tots els seus visitants.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, la icònic Diagonal Mar, propietat del fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més informació: www.diagonalmarcentre.com
Contacte de premsa: