Bravo Restaurant arriba a Diagonal Mar

El nou restaurant obre a la Terrassa del Mar el seu primer establiment de la ciutat Comtal i ofereix una àmplia i cuidada carta centrada en la gastronomia mediterrània en un local únic

bravo-apertura-diagonal-mar

Barcelona, 28 de juliol de 2022

Bravo Restaurant és el nou establiment que ret homenatge a la gastronomia mediterrània i que ha obert les seves portes a la Terrassa del Mar de Diagonal Mar, amb una completa i variada carta apta per a tots els paladars en la qual proposa amanides, pastes, arrossos, carns, peixos i altres plats més internacionals.

El restaurant ubicat a l’emblemàtica Terrassa del Mar, protagonista de les edicions del Summer Festival de Diagonal Mar, sedueix el visitant amb un local i decoració única i cuidada que convida a endinsar-se en aromes, sabors i textures que el transportaran a racons Mediterranis per gaudir envoltats dels éssers més estimats. Bravo ha comptat amb una inversió de 600.000 € per a dur a terme una reforma integral del local de 369,76 m2, amb la finalitat de reconvertir l’espai i adequar-lo a les necessitats dels clients.  Els 25 empleats del local vetllaran per transmetre als visitants els valors de Bravo Restaurant.

Facundo Corbellini, director de Bravo, ha assenyalat sobre la seva inauguració a Diagonal Mar: Estem encantats de poder portar a Diagonal Mar, una part dels racons més meravellosos del Mediterrani en la seva forma gastronòmica. És el primer establiment del grup a la Ciutat Comtal i tot l’equip afronta el projecte amb moltíssimes ganes i il·lusió. Anem a treballar molt dur perquè els nostres clients converteixin la visita a Bravo en una tradició, tot això a base d’innovació, estudi i esforç.”

La gerent de Diagonal Mar, Nina Kavaliova, ha afegit: “L’arribada de Bravo Restaurant a la Terrassa del Mar de Diagonal Mar, contribueix a l’ampliació de l’oferta gastronòmica del nostre centre comercial i aporta frescor i qualitat en una carta centrada en els sabors més mediterranis.”

Diagonal Mar es troba immers en un procés de millora i remodelació per oferir una proposta variada i de qualitat que superi constantment les expectatives dels seus clients i usuaris. Un aspecte altament valorat pels operadors que conformen el ventall de marques presents al centre comercial.

Sobre Bravo

L’essència de la Mediterrània, la seva cultura, els seus aromes, el seu esperit i sobretot la seva gastronomia prenen forma a Bravo. El nostre equip de cuina ha pensat en una carta per al gust de tots els paladars, comptant amb els ingredients més representatius de la nostra cultura i amb un híbrid de receptes tradicionals i més contemporànies.

Treballem dur dia a dia per aconseguir transportar els nostres clients a un punt idíl·lic del Mediterrani on provar els seus nous plats preferits. Aromes, sabors i textures que sorprendran els nostres comensals. La cultura de compartir, de barrejar la gastronomia amb experiències en un entorn familiar i confortable formen part de la nostra essència.

Entre l’oferta de Bravo trobem des de tartars, amanides fresques i delicioses, arrossos i pastes, pinsas al forn de receptes clàssiques i originals, a més del millor peix i carn de la comarca. Hem convertit Bravo en un espai pensat únicament i exclusivament per gaudir, per embolicar-nos dels sabors que més ens agraden envoltats per les persones que adorem.