Bravo Restaurant arriba a Diagonal Mar

El nou restaurant obre a la Terrassa del Mar el seu primer establiment de la ciutat Comtal i ofereix una àmplia i cuidada carta centrada en la gastronomia mediterrània en un local únic

bravo-apertura-diagonal-mar

Barcelona, 28 de juliol de 2022

Bravo Restaurant és el nou establiment que ret homenatge a la gastronomia mediterrània i que ha obert les seves portes a la Terrassa del Mar de Diagonal Mar, amb una completa i variada carta apta per a tots els paladars en la qual proposa amanides, pastes, arrossos, carns, peixos i altres plats més internacionals.

El restaurant ubicat a l’emblemàtica Terrassa del Mar, protagonista de les edicions del Summer Festival de Diagonal Mar, sedueix el visitant amb un local i decoració única i cuidada que convida a endinsar-se en aromes, sabors i textures que el transportaran a racons Mediterranis per gaudir envoltats dels éssers més estimats. Bravo ha comptat amb una inversió de 600.000 € per a dur a terme una reforma integral del local de 369,76 m2, amb la finalitat de reconvertir l’espai i adequar-lo a les necessitats dels clients. L’estudi Tres Cinco Uno va ser l’encarregat de l’interiorisme del restaurant. Els 25 empleats del local vetllaran per transmetre als visitants els valors de Bravo Restaurant.

Facundo Corbellini, director de Bravo, ha assenyalat sobre la seva inauguració a Diagonal Mar: Estem encantats de poder portar a Diagonal Mar, una part dels racons més meravellosos del Mediterrani en la seva forma gastronòmica. És el primer establiment del grup a la Ciutat Comtal i tot l’equip afronta el projecte amb moltíssimes ganes i il·lusió. Anem a treballar molt dur perquè els nostres clients converteixin la visita a Bravo en una tradició, tot això a base d’innovació, estudi i esforç.”

La gerent de Diagonal Mar, Nina Kavaliova, ha afegit: “L’arribada de Bravo Restaurant a la Terrassa del Mar de Diagonal Mar, contribueix a l’ampliació de l’oferta gastronòmica del nostre centre comercial i aporta frescor i qualitat en una carta centrada en els sabors més mediterranis.”

Diagonal Mar es troba immers en un procés de millora i remodelació per oferir una proposta variada i de qualitat que superi constantment les expectatives dels seus clients i usuaris. Un aspecte altament valorat pels operadors que conformen el ventall de marques presents al centre comercial.

Sobre Bravo

L’essència de la Mediterrània, la seva cultura, els seus aromes, el seu esperit i sobretot la seva gastronomia prenen forma a Bravo. El nostre equip de cuina ha pensat en una carta per al gust de tots els paladars, comptant amb els ingredients més representatius de la nostra cultura i amb un híbrid de receptes tradicionals i més contemporànies.

Treballem dur dia a dia per aconseguir transportar els nostres clients a un punt idíl·lic del Mediterrani on provar els seus nous plats preferits. Aromes, sabors i textures que sorprendran els nostres comensals. La cultura de compartir, de barrejar la gastronomia amb experiències en un entorn familiar i confortable formen part de la nostra essència.

Entre l’oferta de Bravo trobem des de tartars, amanides fresques i delicioses, arrossos i pastes, pinsas al forn de receptes clàssiques i originals, a més del millor peix i carn de la comarca. Hem convertit Bravo en un espai pensat únicament i exclusivament per gaudir, per embolicar-nos dels sabors que més ens agraden envoltats per les persones que adorem.