Notas de prensa

Tres noves botigues pop-up arriben a Diagonal Mar: Suiff, Swatch i Geographical Norway

Les tres marques estaran presents al centre comercial durant l’època del Nadal i la campanya de rebaixes.

La firma de tecnologia esportiva Suiff obre el seu primer espai físic de fitness d’Espanya

La marca suïssa de rellotges Swatch posa a disposició dels visitants el model d’edició limitada Scintillante

 

Barcelona, 28 de novembre 2019

Diagonal Mar suma tres comerços en format pop-up des de mitjans de novembre d’enguany fins a finals de febrer del proper. Els visitants podran gaudir d’aquestes marques i participar en les diferents activacions que tenen preparades. Cada una està ubicada en una planta del centre comercial: SUIFF a la planta alta, Swatch a la planta carrer i Geographical Norway a la planta baixa.

A l’innovador cub envidrat de The Cube, un espai dedicat a compartir idees i projectes em-prenedors, s’ubica la firma de tecnologia esportiva SUIFF. Una marca desenvolupada a Barce-lona en col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) que té com a missió crear sistemes d’entreteniment que facilitin i fomentin la pràctica esportiva. En aquest cas, no és una botiga convencional, sinó que és un espai de fitness on els visitants, del 22 de novembre al 5 de gener, poden fer-se un ‘Fitness Test’ de manera gratuïta, a través de SUIFF System. Es tracta d’un sistema amb el qual, gràcies a la tecnologia, posen a disposició dels seus usuaris un personal trainer que mostra l’evolució de l’estat físic i permet personalitzar els plans d’entrenament.

La coneguda firma suïssa Swatch també arriba a Diagonal Mar amb una espectacular pop-up. Durant dos mesos hi haurà més de 16 metres quadrats plens de moda i art fets realitat a tots els seus rellotges. Des dels seus dissenys més característics fins als seus últims models i, fins i tot, alguna peça de col·leccionista d’edició limitada com és el cas del model Scintillante – l’especial de Nadal d’aquest any, del que només hi ha 5.005 unitats a tot el món.

També la marca Geographical Norway obre a la planta baixa de Diagonal Mar una botiga en format pop-up, del 8 de novembre al 29 de febrer. Es tracta d’una marca de roba esportiva amb més de 500 referències.

Aquestes tres botigues reforcen la posició del centre comercial com a referent en el mercat i se sumen als més de 200 negocis que ja formen part de Diagonal Mar.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Contacte premsa

Tryptic Comunicació
diagonalmar@tryptic.net

Xavier Rieiro
María Luis