TIME ROAD reobre a Diagonal Mar

La cadena de botigues del Grup Festina Lotus, especialitzades en rellotgeria i joieria, reafirma la seva presència al centre comercial amb un nou establiment de línies modernes i minimalistes

timeRoad-diagonal-mar-reapertura

Barcelona, 19 de juliol de 2022

Time Road, cadena líder en rellotgeria i joieria des del 2009, ha inaugurat un nou establiment a Diagonal Mar per donar resposta a les necessitats dels seus clients i els usuaris del centre comercial.  Time Road, que ja era present al centre comercial a la tercera planta, reafirma la seva presència a Diagonal Mar amb la reubicació de la seva botiga en un nou espai que ha comptat amb una inversió de 200.634,52 € situat a la primera planta del centre comercial.

La cadena de botigues del Grup Festina Lotus, ha inaugurat un nou establiment de 113 m2 de superfície que dona feina a 3 persones. La nova botiga presenta un espai amb personalitat pròpia, d’imatge moderna, fresca i minimalista d’acord amb les característiques i essència de Time Road. Amb aquest establiment, la cadena de botigues del Grup Festina Lotus, s’aproxima a les 130 botigues a nivell estatal, 20 de les quals estan ubicades a Catalunya.

Després de la reobertura, David Pellicer, Merchandising Manager de Time Road ha declarat: “La nova botiga tindrà un aspecte més femení i pretén millorar l’experiència de compra del client amb un concepte de local que evoluciona en el seu conjunt a través de línies pures simples que transmeten un missatge clar i ordenat de l’espai. Amb uns aparadors oberts on es creen transparències que deixen entreveure l’interior del local alhora que potencien la bellesa dels productes exposats en ell.”

La gerent de Diagonal Mar, Nina Kavaliova, ha afegit: “Ens enorgulleix que marques com Time Road apostin pel nostre centre comercial i considerin que som el “Place to Be” per als seus establiments.”

Diagonal Mar s’ha posicionat com el centre comercial de referència de la ciutat de Barcelona, en el qual s’ubiquen les millors marques i firmes del retail, Massimo Dutti, Jott, Lacoste, Decathlon juntament amb les recents obertures de Kiwoko, Fina García, TOUS i Oro Vivo.

Sobre Time Road

Des del 2009 oferim als nostres clients un tracte privilegiat i una exquisida elegància en cadascun dels nostres productes. A la nostra cadena de botigues ens dediquem exclusivament a la joieria i rellotgeria més rellevant d’Espanya. Ens trobem sempre a l’avantguarda en la moda del sector de la joieria i rellotgeria, i ens ajustem fidelment a les necessitats, gustos i butxaques de tots els públics.