Primor s’instal·la a Diagonal Mar

El nou establiment de la cadena presenta al Centre Comercial Diagonal Mar les 8 seccions indispensables que una perfumeria d'èxit ha de tenir

apertura-primor-diagonal-mar

Barcelona, 13 d’ octubre de 2022

El Centre comercial de referència de Barcelona, Diagonal Mar, propietat de la gestora global d’inversions immobiliàries DWS en nom d’un dels seus fons immobiliaris i gestionat per CBRE, ha estat l’emplaçament escollit per la cadena de perfumeries Primor per obrir les portes d’un nou establiment a la ciutat comtal.

Amb una ubicació privilegiada a l’accés des de l’avinguda Diagonal i una superfície de 1.220 m2, Primor ofereix als visitants i clients del centre comercial productes de perfumeria, higiene, bellesa, maquillatge, cura corporal i dels cabells, etc, cobrint les expectatives i necessitats dels consumidors amb productes de gamma i preu per a totes les butxaques,  en 8 seccions indispensables:

• Servicio de Peluquería: Tratamientos de brillo e hidratación, corte, peinado y mucho más para que el cabello luzca perfecto. Y como siempre, a los mejores precios en un concepto totalmente revolucionario. Primor incorpora en Diagonal Mar un nuevo e innovador espacio que permitirá a los clientes disfrutar del exclusivo servicio de peluquería de Primor, realizado por grandes profesionales y con productos de las mejores marcas del mercado.
  • Perfumeria i cosmètica d’alta gamma: En aquesta secció es troben algunes de les més prestigioses marques, com són Dior, Armani, Lancome, YSL, Carolina Herrera, Loewe, Bvlgari… totes elles a preus sense competència.
  • Tony Molly: La nova botiga de Primor ofereix un exclusiu espai dedicat a una de les marques de cosmètica coreana més conegudes a Europa i a nivell global pels seus famosos Pandes i “Fun Products” que van encapçalar l’onada del K-Beauty.
  • Saloon: Un espai absolutament dedicat a la cura, bellesa i manteniment dels cabells en el qual el client podrà trobar a més de tractaments capil·lars, xampús i condicionadors, olis, tints, pintes, fixadors i altres productes de pentinat.
  • Parafarmàcia: Una àrea que ofereix un ampli ventall de cosmètics, productes d’higiene personal, productes per a la cura i alimentació del nadó juntament amb productes naturals de primeres marques com Vichy, La roche Posay, Dr Organic, Dodot, Mustela.
  • Beautik: Secció exclusivament dedicada a la cosmètica Low cost amb marques d’alta qualitat com Essence, Catrice, Sleek … en la qual trobar les últimes tendències, a preus populars.
  • € Land: Un espai únic amb una gran varietat d’articles – colònies, ambientadors, articles d’higiene, regals…- de bona qualitat els preus dels quals oscil·len entre 1 € i 2,99€.
  • Maquillatge i cosmètica de gran consum: el lloc ideal on trobar les cremes més luxoses, els labials més buscats, les paletes d’ombres amb els colors de la temporada…, tots ells de reconegudes marques com l’Oreal, Maybelline, Maxfactor, Bourjois, Rimmel…
  •

Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar ha indicat després de l’obertura: “Ens enorgulleix comptar a Diagonal Mar amb un establiment de la qual ha estat reconeguda 2 vegades com la millor perfumeria per les revistes BeautyProf i Selectiu el 2008 i 2017 i com a Millor Perfumeria de l’any 2022 per la MCA.   La nova botiga de Primor porta a Diagonal Mar les últimes tendències en cosmètica, bellesa, cura i higiene personal, juntament amb un servei exclusiu de perruqueria, i permet acostar als nostres clients productes totalment modulables a les diferents economies domèstiques.”

Per la seva banda, des de Primor han afegit “Aquesta nova obertura a Diagonal Mar ens permet consolidar la nostra presència a la ciutat i assolir els objectius marcats en el nostre pla d’expansió per al 2022, superant els 180 establiments oberts a Espanya, Andorra i Portugal.”

Les recents obertures de Pepco, Kiwoko i Fina García juntament amb les reobertura i fortes apostes de marques amb presència i reconeixement internacional com la primera Digital Store de Lefties, Decathlon i Tous, entre d’altres, refermen Diagonal Mar com el centre comercial de referència de la ciutat de Barcelona.

Sobre Primor

L’innovador concepte de negoci de Primor ha suposat una disrupció en el mercat actual; defineix un gran espai multi-marca diferencial, on es combinen productes de luxe amb articles de primera necessitat i serveis, complements i regals per a totes les edats, d’ una manera original i molt atractiva, creant seccions separades, especialitzades i independents entre si.