Pepco obre al Centre Comercial Diagonal Mar

La firma de moda i complements per a la llar d'origen polonès obre les portes a Diagonal Mar del seu primer establiment a la ciutat de Barcelona

Barcelona 25 d’agost de 2022

Diagonal Mar, propietat de la gestora global d’inversions immobiliàries DWS en nom d’un dels seus fons immobiliaris i gestionat per CBRE, ha inaugurat el primer establiment ubicat a Barcelona ciutat de Pepco, la marca líder polonesa especialitzada en productes de retail no alimentari. Amb més de 2700 establiments a tot el món, la firma consolida la seva presència a Espanya on disposa ja de 61 punts de venda, 6 dels quals se situen a Catalunya.

El nou establiment de Pepco ubicat a la planta 1 del centre comercial Diagonal Mar té una superfície total de 467 m² distribuïts en una planta i compta amb una plantilla de 10 persones. L’espai ha estat adaptat al concepte i disseny habitual de la marca per oferir al client l’ampli assortiment de productes de Pepco;  roba, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes.

Després de la incorporació, des de Pepco han assenyalat: “Aquesta obertura ens permet consolidar la nostra presència a Espanya i sobretot a Catalunya. Estar presents al centre comercial de referència de Barcelona era una peça clau en el nostre procés d’expansió”. I han afegit: “La nostra oferta està pensada per brindar als clients les millors opcions de compra i l’accés més fàcil a tots els productes que desitgen i necessiten cada dia, per vestir les seves famílies i decorar les seves llars, estem convençuts que els clients de Diagonal Mar formaran part de l’univers Pepco tan aviat com ens coneguin”.

Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar ha indicat sobre aquesta nova inauguració: “La incorporació de Pepco a Diagonal Mar ens permet diversificar encara més l’oferta del centre comercial i millorar l’experiència del client amb un establiment únic a la ciutat de Barcelona”.

Amb  la incorporació de Pepco, Diagonal Mar es consolida com el centre comercial de referència de la ciutat de Barcelona, en el qual s’ubiquen les millors i les més exclusives marques com Massimo Dutti, Lacoste, Decathlon juntament amb les recents obertures de Kiwoko, Fina García, TOUS i Oro Vivo.

Sobre Pepco

Pepco, és la companyia de retail no alimentària més gran i amb més creixement a Europa, compta amb més de 2700 botigues presents a 16 països. La seva oferta està dissenyada per brindar als clients les millors opcions de compra i l’accés més fàcil a tots els productes que desitgen i necessiten tots els dies, per vestir les seves famílies i decorar les seves llars. Sota el lema, sent la qualitat, enamora’t del preu, Pepco ofereix als clients roba, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes. L’assortiment de Pepco inclou col·leccions de temporada i amb llicències com ara Disney o Marvel i complementa l’oferta de roba per a nens i adults amb productes elaborats amb cotó orgànic.