Nails Factory arriba a Diagonal Mar

L'empresa especialitzada en Nail Art consolida la seva presència al sector amb més de 170 establiments a tot el territori nacional

Barcelona, 23 d’agost de 2022

Nails Factory ha obert les seves portes a Diagonal Mar. L’empresa amb més de 10 anys d’experiència en la cura i decoració de les ungles ha inaugurat un nou establiment al centre comercial, en el qual oferirà tot el seu coneixement en el sector de bellesa i cura de les ungles als usuaris i visitants de Diagonal Mar.

El nou quiosc ubicat a la planta baixa de Diagonal Mar, amb una superfície de 15 m2 i 5 empleats, ofereix tots els serveis disponibles a Nails Factory, des de manicures, esmaltats, ungles de gel i acríliques, nail art i altres serveis de bellesa facial com extensió de pestanyes, depilació amb fil i disseny de celles.  Nails Factory és present al territori nacional des de fa més de 10 anys amb un total de 172 botigues, 18 de les quals estan ubicades a Catalunya.

Des de Nails Factory estem encantats de seguir obrint botigues a Barcelona per a nosaltres és un dels objectius que tenim aquest 2022 i durant el proper 2023. La nostra missió és oferir a les amants de les ungles a Barcelona un nou espai perquè se sentin mimades al màxim i puguin presumir de les seves ungles. Estem segurs que el nou espai Nails Factory Barcelona Diagonal Mar quiosc, ubicat a la Planta Baixa cobrirà les expectatives dels seus visitants pel seu disseny modern i l’alta qualitat en els seus productes“.  Ha declarat Elias Díaz Gerent Nails Factory

Per la seva banda, Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar ha assenyalat: “A Diagonal Mar vetllem per oferir tota mena de serveis perquè els nostres clients puguin gaudir d’una jornada de compres, de desconnexió gaudint d’un bon dinar i dedicar-se un temps per a la seva cura i bellesa. Amb la nova incorporació de Nails Factory a Diagonal Mar, als nostres clients els resultarà encara més fàcil i ràpid fer-ho.”

Amb aquesta nova obertura Diagonal Mar es posiciona com el centre comercial de referència de la ciutat de Barcelona, en el qual s’ubiquen les millors marques i firmes del retail, Massimo Dutti, Jott, Lacoste, Decathlon juntament amb les recents obertures de Kiwoko, Fina García, TOUS i Oro Vivo.

Sobre Nails Factory

NAILS FACTORY és una empresa dinàmica i innovadora que ofereix el millor i més complet servei per a la cura i decoració de les ungles.  Estem sempre a l’avantguarda del desenvolupament de nous serveis, tècniques i productes; des d’una manicura fins a les més complexes creacions d’ungles. A més, ara també comptem amb serveis per a les teves pestanyes.