Les millors marques trien Diagonal Mar

Els líders de la seva categoria en retail com Decathlon, Primark, KIWOKO, MediaMarkt o el grup Inditex escullen i consoliden la seva presència al centre comercial que aposta per la creació d'ocupació i el compromís amb la comunitat

Diagonal Mar Centro Comercial en Barcelona

Barcelona, 11 de març de 2021

Diagonal Mar continua impulsant l’ocupació a Barcelona i millorant l’oferta comercial de la ciutat tot i la situació de pandèmia actual. Mostra d’això és que les millors marques de retail a nivell nacional i internacional escullen Diagonal Mar com a centre comercial a Barcelona on ubicar les seves botigues. El centre ha dut a terme més de 15 operacions comercials en els últims 12 mesos i continua treballant en altres, avalant així el seu potencial i lideratge en el sector aportant valor a la seva comunitat local.

Entre aquestes operacions destaca l’acord amb Decathlon, líder mundial de la distribució esportiva, que obrirà les portes al centre comercial aquest estiu en un local de més de 3.000 m2. La botiga situada a Diagonal Mar serà l’única en aquesta zona de la ciutat a través de la qual la companyia oferirà els seus productes en un emplaçament diferencial.

L’any passat, la firma irlandesa Primark, es va reubicar a la nova zona de moda de centre situada a la Planta Alta i, a dia d’avui, fruit de l’èxit conjunt, la marca preveu la possibilitat d’ampliar la seva presència a Diagonal Mar per seguir oferint una millor experiència de compra als seus clients.

D’altra banda, KIWOKO, líder a Espanya en el segment d’animals de companyia, és un altre dels operadors que formarà part de l’oferta del centre en un local de més de 500 m2 i que està previst aquest any.

A les anteriors operacions es suma la confiança dipositada per molts altres operadors des de fa temps com és el cas del grup Inditex, que consolida la seva presència al centre comercial per als propers anys; o MediaMarkt, líder en el sector de la distribució electrònica a nivell nacional, que ha implementat el seu últim concepte de botiga recentment.

El centre comercial també té previst arrencar aquest any la seva última fase del reposicionament iniciat l’any 2018 que consisteix en la remodelació de la façana exterior. Una nova “pell” que convertirà a Diagonal Mar a un edifici més integrat amb l’entorn, més atractiu i més sostenible per seguir adaptant-se a les noves tendències i demandes dels seus clients i de la comunitat local.

Diagonal Mar no és només un lloc físic on les marques volen estar sinó un espai on gaudir de la millor experiència de compra i gastronòmica omnicanal. El centre comercial ha impulsat recentment el projecte Mall&Go a través d’una prova pilot per crear un marketplace que acollirà inicialment l’oferta de restauració amb l’objectiu d’ampliar-la a un altre tipus d’oferta i serveis.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per a adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Más información: www.diagonalmarcentre.com
Contacto de prensa: