Notas de prensa

Hawkers s’instal·la a Diagonal Mar amb una botiga experiencial

La companyia ha inaugurat una microstore al centre comercial.

La botiga és un espai experiencial que canviarà d'imatge cada sis mesos per adaptar-se a la demanda.

L'obertura és fruit de la col·laboració entre CBRE i Hawkers, que pretén recolzar el salt de l'online a l'offline.

Barcelona, 15 de maig de 2018

Diagonal Mar suma nous operadors a la seva oferta comercial. La companyia originària d’Elx, especialitzada en la distribució d’ulleres de sol, ha inaugurat un establiment al centre comercial Diagonal Mar, un dels emplaçaments amb més visitants de la ciutat, propietat de DWS, abans Deutsche Asset Management, i gestionat per la consultora immobiliària CBRE.

El punt de venda ja està obert al públic i es troba a la segona planta del centre comercial. L’espai, que compta amb setze metres quadrats, destaca per un interiorisme cridaner i amb un disseny específic per al local, on s’exposa una àmplia varietat de productes de l’ensenya.

La nova obertura de Hawkers s’emmarca en el procés de modernització i transformació de l’espai de Diagonal Mar, que permet l’entrada de nous operadors i actualització d’uns altres ja existents. “El projecte de remodelació del centre comercial permet l’arribada de nous operadors i amb això, la voluntat d’oferir als nostres clients una millor i més àmplia oferta comercial, adaptada als nous hàbits i necessitats del consumidor”, comenta Isabel Bofill, gerent del centre comercial.

El nou establiment és un espai experiencial, que canviarà el seu interiorisme de forma periòdica per adaptar-se a la demanda cada sis mesos, amb l’objectiu que els clients puguin veure, tocar i provar els productes, així com viure l’evolució de la companyia. L’espai, que arrenca amb un disseny inspirat en l’estiu, compta amb dos ambients diferenciats i dividits per una línia vermella: una zona de color blau que emula una piscina i una altra de color sorra.

Amb aquesta obertura, Hawkers suma un total de 23 punts de venda a Espanya. La companyia, que va néixer fa només quatre anys al món online, s’ha convertit en l’única ensenya espanyola entre les marques més valorades a nivell internacional, segons un informe elaborat per Brandsdistribution.

La companyia es troba immersa en un pla de desenvolupament de retail que va engegar al 2017, amb l’obertura de la seva primera tenda en la calli Carretes de Madrid. Aquest nou concepte de punt de venda respon a l’objectiu de la marca d’ulleres de sol per oferir a l’usuari una prova d’experiència física que complementi la seva estratègia de venda online. La iniciativa forma part d’un acord signat entre Hawkers i CBRE, pel qual la consultora assessora sobre les ubicacions més idònies per dur a terme el projecte.