Hawkers inaugura la seva primera òptica a Catalunya a Diagonal Mar

Durant el dia de la inauguració la marca personalitzarà fundes d'ulleres per a tots aquells clients que adquireixin una ullera a la botiga

Barcelona, 14 de febrer de 2024

La firma Internacional d’eyewear Hawkers continua expandint-se en el sector òptic amb l’obertura de la seva primera òptica a Catalunya, ubicada al centre comercial Diagonal Mar a Barcelona.

Amb motiu de la inauguració de la botiga la marca durà a terme una acció i regalarà i personalitzarà fundes d’ulleres per a tots aquells clients que comprin unes ulleres a la botiga entre les 16:30 i les 21:30 del proper dia 16 de febrer.

Ramón Pérez de Ayala, Retail Director de Hawkers, afirma que aquesta obertura és molt significativa ja que “és la primera òptica que obrim a Catalunya, donant-li un nou servei al nostre client. Tot i que la marca està ja molt expandida a Catalunya, el nostre objectiu és seguir creixent amb l’obertura de noves òptiques per poder oferir al públic un producte de qualitat a un preu molt competitiu”.

Sonia Contreras, gerent de Diagonal Marha afegit: “A Diagonal Mar, estem molt emocionats amb l’arribada de la primera botiga d’eyewear Hawkers amb servei òptic a Catalunya. Aquest nou establiment no només aporta moda i salut visual, sinó que també marca una fita important per al nostre centre comercial. A més, permet oferir una oferta i experiència completa per als nostres visitants de la botiga.”

La nova botiga, ubicada a la planta principal del centre comercial Diagonal Mar de Barcelona i que emula un museu, igual que totes les noves òptiques de Hawkers, té un horari d’obertura de dilluns a dissabte de 9 a 21:00, a més dels diumenges i festius pautats pel centre comercial.

Amb aquesta nova botiga, Hawkers continua amb el seu full de ruta, en el qual té prevista l’obertura de 20 òptiques i 15 botigues d’ulleres de sol a Espanya i Portugal entre 2023 i 2024. En l’actualitat la companyia opera en més de 80 països a través de la seva web i té més de 70 botigues a Espanya, Itàlia i Portugal.

Diagonal Marmanté un compromís inquebrantable amb els seus clients, vetllant per brindar experiències úniques i enriquidores. La recent col·laboració amb Hawkers no només consolida i fortalesa la nostra oferta, sinó que també reflecteix la nostra dedicació constant a proporcionar moments memorables per als qui ens elegeixen. L’obertura de l’òptica de Hawkers a Diagonal Mar representa un pas significatiu cap endavant per a la nostra comunitat.