Gaudeix de l’estiu amb Diagonal Mar

El centre comercial premia les compres dels clients durant les rebaixes d'estiu amb experiències al mar. Diagonal Mar col·labora amb entitats socials locals i amb l’Hospital del Mar posant a la seva disposició aquestes activitats

Barcelona, 17 de juliol de 2020

El centre comercial Diagonal Mar convida als seus clients a gaudir d’experiències úniques per compartir en família durant els mesos d’estiu. Els visitants poden canviar els tiquets de compra per activitats al mar Mediterrani. A més, el centre comercial també col·labora amb entitats socials locals i amb l’Hospital de la Mar posant a la seva disposició aquestes experiències com a forma de suport als col·lectius més vulnerables i, en el cas dels professionals sanitaris, per agrair el seu esforç i treball diari.

El centre comercial compta amb una ubicació privilegiada davant de la mar i promou un estil de vida mediterrani, per això, ofereix als seus visitants la possibilitat de divertir navegant a vela o practicant pàdel surf gràcies a les compres que realitzin durant el període de rebaixes d’estiu . Una activació que durarà fins al 31 d’agost i que consisteix en canviar dos o més tiquets de compres i / o consumicions realitzades a les botigues i restaurants de Diagonal Mar -són vàlids tots els tiquets des de l’1 de juliol- i que sumin un import mínim de 100 €, en el punt d’Atenció a l’Client ubicat a la planta carrer (davant de l’hipermercat Alcampo). Les experiències de pàdel surf o navegació a vela podran gaudir al costat d’un màxim de 4 persones dins el nucli de convivència -els menors d’edat han d’anar acompanyats d’un adult- i es realitzaran al BISC (Barcelona International Sailing Center), la instal·lació gestionada per la Federació Catalana de Vela i ubicada sota la placa fotovoltaica de Parc de al Fòrum.

Donat el context actual, moltes famílies s’han vist afectades per aquesta crisi. Per aquesta raó, Diagonal Mar, un centre compromès amb causes socials i que vetlla pels col·lectius de major risc d’exclusió social, col·labora amb entitats socials locals perquè puguin gaudir de l’estiu i de la mar, vivint una experiència divertida i diferent. Així mateix, el centre comercial ha tancat una col·laboració amb l`Hospital del Mar, posant a la seva disposició experiències de navegació a vela i pàdel surf per als professionals sanitaris, com a reconeixement a l’ardu treball que estan duent a terme per vetllar per la salut de tots.

Amb aquesta acció Diagonal Mar també dóna suport als seus operadors i aposta per la reactivació de l’economia a Barcelona. Cal ressaltar, que el centre comercial es posiciona com un referent dins el teixit comercial de la ciutat, ja que continua sumant marques a la seva oferta comercial amb les recents obertures de dues noves botigues, Benetton i Sleep 8.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més informació: www.diagonalmarcentre.com

Contacte de premsa: