Diagonal Mar se suma al Dia Mundial del Medi Ambient

El centre comercial s'ha adherit a la campanya promoguda per CBRE #dequeladoestas, centrada en la conscienciació i prevenció dels incendis que devasten la península Ibèrica, principalment, en els mesos més calorosos juntament amb altres 50 actius de la gestora entre Espanya i Portugal

Barcelona, 07 de juny de 2023

Diagonal Mar, el centre comercial de referència de Barcelona gestionat per CBRE, s’uneix a la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient amb una iniciativa especial dirigida a conscienciar sobre la importància de prevenir i combatre els incendis que afecten anualment la península ibèrica durant els mesos més càlids. Aquesta acció, duta a terme en col·laboració amb CBRE, gestor del centre comercial, cerca fomentar la responsabilitat ambiental i promoure pràctiques sostenibles.

Sota el lema “#dequeladoestas”, Diagonal Mar i CBRE s’han unit per a desenvolupar una sèrie d’activitats i accions de conscienciació que tindran lloc durant el mes de juny. L’objectiu principal d’aquesta campanya és sensibilitzar a la comunitat i promoure l’adopció de mesures preventives per a evitar la propagació d’incendis i protegir l’entorn natural.

Entre les accions previstes a Diagonal Mar es troben xerrades informatives per part del cos de Bombers de Barcelona, entre els dies 19 i 25 de juny, sobre prevenció d’incendis dirigides als visitants del centre comercial i la distribució de material educatiu i divulgatiu sobre la importància de preservar els boscos i la fauna local.

A Diagonal Mar, estem compromesos amb la protecció del medi ambient i considerem fonamental difondre el missatge de prevenció i conscienciació sobre els incendis forestals. Volem que la nostra comunitat se sumi a aquesta causa i participi activament en la preservació del nostre entorn natural”, ha declarat Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar.

CBRE, com a gestor del centre comercial, ha desenvolupat aquesta iniciativa i s’enorgulleix de col·laborar amb Diagonal Mar en la realització d’aquestes accions de conscienciació. “La nostra responsabilitat com a empresa va més enllà de la gestió d’espais. Volem contribuir al benestar de la comunitat i a la protecció del medi ambient. Estem convençuts que, a través d’aquesta campanya, podem generar un impacte positiu i promoure un canvi en les actituds i comportaments“, afirmen des de l’àrea de Property Management de CBRE.

Diagonal Mar convida a tots els ciutadans, visitants i col·laboradors a sumar-se a aquesta campanya i participar activament en la protecció del medi ambient. Junts, podem marcar la diferència i construir un futur més sostenible.

Sobre la campanya #dequeladoestas de CBRE

Aquesta campanya forma part de Caring for Communities la iniciativa amb la qual l’àrea de Property Management de CBRE Iberia impacta positivament en matèria de ESG en aquelles comunitats en les quals és present a través de la gestió d’actius. En aquesta ocasió, la consultora ha promogut la posada en marxa de la campanya #dequeladoestas amb focus ambiental en un total de 51 actius, entre centres comercials i oficines a Espanya i Portugal. Es farà a través d’iniciatives solidàries de comunicació i activació, per a conscienciar en relació a la problemàtica dels incendis que cada estiu assolen a diferents zones de la península.