Diagonal Mar refresca la seva oferta gastronòmica amb la incorporació de Hi Cream

Amb aquesta nova obertura la cadena de producte gelat de rebost supera la quinzena d'establiments a Espanya

Les recents inauguracions de Bravo, llaollao i Natural Kebap se sumen a la proposta de restauració de Diagonal Mar

hi-cream-diagonal-mar

Barcelona, 2 d’ agost 2022

Hi Cream arriba a Diagonal Mar amb el seu revolucionari concepte de producte gelat de rebost, sobre base líquida per elaborar delicioses receptes.  El nou establiment situat a la 3ª planta del centre comercial compta amb una superfície de 35 m2. El local que dona feina a 5 treballadors, ha comptat amb una inversió de 140.000 € per adequar l’espai i ofereix la gamma de productes de Hi Cream, inspirats en les fórmules tradicionals italianes, amb una combinació perfecta a base d’ingredients naturals i de primera categoria amb llet i nata obtinguda de les millors  granges del nord d’Itàlia que proporcionen el millor sabor amb un baix percentatge de greix.

L’innovador concepte de Hi Cream ofereix al visitant de Diagonal Mar una àmplia línia de sabors clàssics i vegans amb els quals elaborar un autèntic gelat artesà, milkshakes freds i calents, frappés, smoothies amb polpes naturals, etc. amb un resultat excel·lent de cremosa i suau textura i d’intens sabor.  La cadena fundada el 2018, va obrir les portes del seu primer establiment el setembre del 2021 i des d’aleshores ha sumat ja altres 15 obertures. L’establiment de Diagonal Mar consolida un model de negoci que preveu incrementar la seva presència al mercat amb més de 20 nous establiments al llarg del 2023.

Després de l’obertura a Diagonal Mar des de Hi Cream ha indicat: “Aquesta nova obertura a Diagonal Mar, sumada a les ja més de deu al territori nacional, ens permet estar més a prop dels nostres clients i poder oferir-los el ventall de productes preparats al instant amb ingredients naturals i de primera qualitat en un establiment ubicat al centre comercial de referència de la Ciutat.”

Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar ha afegit: “Oferir una oferta gastronòmica variada que permeti gaudir i complaure els nostres visitants és una de les màximes per a Diagonal Mar. Som un centre Comercial de clar estil Mediterrani en el qual és possible arribar i esmorzar, prendre un brunch, menjar, gaudir d’un dolç o un gelat, i fins i tot sopar en algun dels nostres més de 40 locals dedicats a la restauració, amb opcions aptes per a tots els gustos. Ens enorgulleix que marques com Hi Cream, Bravo o  llaollao s’integrin en la nostra proposta de restauració i escullin Diagonal Mar com a lloc on instal·lar els seus establiments i punts de venda.”

Les recents incorporacions de Bravo, el nou restaurant d’ambient familiar amb sabors mediterranis, llaollao la marca per excel·lència de iogurt gelat i Natural Kebap, amb una proposta informal i #easytoeat basada en la gastronomia de mig orient, juntament amb la inauguració de  Hi Cream, consoliden Diagonal Mar  com el centre comercial de referència on trobar la millor oferta gastronòmica de la ciutat.

Sobre Hi Cream

Hi Cream, l’autèntic gelat italià, elaborat amb les receptes tradicionals i emprant només productes naturals, amb llet i nata de les millors granges del Nord d’Itàlia i ingredients frescos de primera categoria: només així s’aconsegueix el millor sabor amb un baix percentatge de greix. El resultat és un gelat molt cremós, de textura suau i intens sabor, totalment irresistible.

Hi Cream és molt més que una gelateria, és la revolució del gelat, un producte innovador que arriba al mercat amb una proposta única.