Notas de prensa

Diagonal Mar llança un chatbot i impulsa la digitalització del centre

És el primer centre comercial a Espanya en oferir aquest servei.

El chatbot està disponible a Facebook Messenger i permet als usuaris interactuar amb el robot, així com obtenir continguts personalitzats i subscripcions.

El chatbot s'ha desenvolupat en col·laboració amb Jim Collective.

Barcelona, 8 de maig de 2018Diagonal Mar accelera en la seva aposta per la digitalització del centre. El centre comercial, propietat de Deutsche Bank i gestionat per la consultora immobiliària CBRE, ha llançat un chatbot a través de l’aplicació de missatgeria instantània Facebook Menssenger que permetrà als usuaris interactuar amb el robot per planificar el seu dia de compres. Diagonal Mar és pioner en l’ús d’un robot interactiu en el sector dels centres comercials al territori nacional.El chatbot, que ja està operatiu i ha estat desenvolupat per l’agència de Social Media Marketing Jim Collective, té com a objectiu atendre de forma automàtica als usuaris les 24 hores al dia els set dies de la setmana, a través d’una interacció que ofereix respostes concretes i senzilles.El centre comercial, que es troba immers en un procés de transformació per remodelar l’espai comercial i adaptar-se als nous hàbits de consum, ha triat com a plataforma inicial per al llançament del xat interactiu, Facebook Messenger, “que permetrà augmentar el contacte amb els clients, especialment amb el públic millennial”, explica Óscar Bermúdez, director de marketing del centre comercial Diagonal Mar.El robot virtual permet que els usuaris puguin planificar la seva visita al centre a través del mòbil sense temps d’espera. En la primera fase del llançament, el xat interactiu oferirà als usuaris informació relacionada amb horaris d’obertura, directori de tendes, serveis del centre comercial, preguntes freqüents i permetrà la subscripció personalitzada per rebre informació sobre gastronomia, novetats o esdeveniments.Diagonal Mar, que està apostant per la digitalització del seu espai, recollirà informació de les interaccions des del llançament del chatbot per millorar i ajustar els esquemes de conversa per oferir una experiència natural, eficient i personalitzada.