Diagonal Mar dona la benvinguda a GOIKO

Les irresistibles "burgers" de GOIKO aterren a Diagonal Mar, en un local de 232 m2 que promet oferir una experiència gastronòmica excepcional

Barcelona, 28 de setembre de 2023

Diagonal Mar, la destinació comercial per excel·lència que està constantment innovant i sorprenent els seus visitants gestionat per CBRE, ha anunciat l’obertura d’un restaurant GOIKO en la seva exclusiva zona de restauració. Amb aquesta incorporació es millora l’oferta gastronòmica, atraient una marca líder en el seu segment i a més s’enforteix el mix comercial.

El nou restaurant GOIKO, de 232 m2 a la Planta 3 de Diagonal Mar, arriba amb l’objectiu de brindar als visitants una experiència gastronòmica sense igual. GOIKO és més que una simple hamburgueseria; és un lloc on l’autenticitat i el plaer de gaudir les millors burgers s’entrellacen a cada mossegada.

La incorporació d’aquest nou establiment a l’oferta de restauració de Diagonal Mar es fon perfectament amb els valors d’excel·lència que el centre comercial busca oferir. Amb més de 100 locals a tot Espanya, GOIKO ha demostrat el seu compromís amb la qualitat i la passió per fer les coses ben fetes. El seu enfocament de mantenir la qualitat constant és un reflex de la dedicació que Diagonal Mar també té cap als seus visitants.

MJ Vílchez, Head of Communications & PR de GOIKO ha assenyalat sobre aquesta nova obertura “Amb aquesta nova obertura, volem portar a Diagonal Mar una experiència gastronòmica molt top. GOIKO és molt més que un restaurant, és el lloc on els comensals podran delectar-se amb el plaer de les burgers més irresistibles i de millor qualitat” i afegeix “GOIKO se centra en l’autenticitat, el bon rotllo i en el Chorreo que tant ens caracteritza – afirma. –”Cada burger que surt de les nostres cuines, és un recordatori del nostre compromís de fer les coses bé.”

Des de Diagonal Mar, Nina Kavaliova, gerent del centre comercial ha afegit “La incorporació de GOIKO a la nostra família de restaurants a Diagonal Mar és un pas més cap a la creació d’una comunitat gastronòmica diversa i enriquidora. El nostre compromís és oferir als visitants una àmplia gamma d’opcions culinàries excepcionals i autèntiques, i l’arribada de GOIKO és una confirmació d’aquest compromís.”

Diagonal Mar compromís amb l’Excel·lència en tots els fronts:

Diagonal Mar reafirma el seu compromís d’oferir serveis, moda i restauració de la més alta qualitat a la seva comunitat de visitants. L’arribada d’aquest nou operador de restauració és un reflex de la recerca constant de socis que comparteixin la visió de brindar experiències excepcionals en un entorn únic i acollidor i mostra d’això és el compromís i aposta de marques de referència del panorama nacional i internacional com Lacoste, Lefties, Jott, Dockers, Swaroswski, entre d’altres,  per ser presents al centre comercial de referència de la ciutat.

Sobre GOIKO

GOIKO és una empresa familiar nascuda en un petit local de Madrid el 2013. El seu propòsit és «Alimentar el desig de superació i demostrar que tot és possible fent les coses bé», i el seu track record ho reflecteix. En tan sols 10 anys, GOIKO compta amb més de 100 restaurants a Espanya i ha fet el salt internacional, amb 4 restaurants a França. La Família GOIKO és qui porta la companyia al capdamunt: els seus més de 2.000 empleats es mouen per valors únics com el Bon Rotllo i la Disrupció i això converteix GOIKO en el lloc on deixar-se portar pel plaer de les burgers més irresistibles i de millor qualitat per gaudir del Chorreo sense que importi tacar-se les mans.