Diagonal Mar amplia la seva oferta de restauració de la mà de llaollao

La marca líder de iogurt gelat, amb més de 120 punts de venda al territori nacional, s'instal·la al centre comercial amb el seu format més modern

llaollao-diagonal-mar-apertura

Barcelona, 20 de juliol 2022

llaollao, la marca líder de iogurt gelat, premiada en els Hot Concepts en la categoria Restauració en centres comercials, arriba a Diagonal Mar amb el seu format més modern, el food truck, ampliant l’oferta de restauració del centre comercial i oferint als visitants i clients una alternativa saludable, amb productes frescos i avantguardistes.

llaollao ofereix als seus consumidors un producte de qualitat premium, format per un 53% de llet desnatada gallega i un 33% de iogurt fresc, i artesanal, càntabre. La seva elaboració, just en el moment de consum, converteixen el seu iogurt gelat en un aliment natural, saludable, baix en greixos, exempt de gluten i que conté probiòtics. A més, ofereix més d’11.000 combinacions de toppings, i disposa d’un porfoli amb diferents productes, on destaquen les seves icòniques terrines, la seva última innovació de marca anomenada NEXT, els seus frappés, batuts o llaovasitos.

“Estem molt contents amb la nostra arribada a aquest centre comercial premium. A més, la nostra presència en centres comercials és molt important, ja que fa possible el nostre consum en qualsevol moment del dia. Poden prendre’ns com a brunch, berenar, o, aprofitant l’amplíssima oferta gastronòmica de Diagonal Mar, com a postres tant del dinar com del sopar, convertint-nos així en un complement perfecte i saludable”, apunten des de llaollao, i afegeixen, Aquesta obertura a Diagonal Mar és la novena a Catalunya, on, des del passat any, estem desenvolupant una estratègia de creixement progressiu,  amb una curosa i estudiada selecció d’ubicacions. Estem segurs que, la fidelitat dels nostres consumidors catalans (i d’aquells que visiten aquest centre en qualitat de turistes), així com la qualitat i el sabor del nostre iogurt gelat, ens posicionaran com una opció de restauració saludable i deliciosa, i faran d’aquesta inauguració una aliança d’èxit.”

Nina Kavaliova, gerent de Diagonal Mar ha assenyalat: “És un plaer poder ampliar l’oferta de restauració i gastronomia de Diagonal Mar amb marques com llaollao, que ofereix productes saludables, naturals i de qualitat als nostres clients i visitants i que a més poden ser consumits en qualsevol moment del dia”

El caràcter avantguardista, lluminós, les seves línies modernes, i l’àmplia oferta de locals de les principals firmes de moda i restauració que supera els 200 establiments, fan de Diagonal Mar un centre comercial de referència no només a Barcelona sinó a tot Catalunya. Les marques més importants volen ser presents comercial, premiat recentment amb el premi especial “al centre comercial de trajectòria sobresortint” per l’AECC, entre altres motius, per la seva capacitat de transformació i adaptació.

Sobre llaollao

llaollao és la marca internacional de iogurt gelat líder del mercat amb prop de 300 punts de venda al món, dels quals més de 130 a  Espanya.  Fundada el 2009, ofereix productes de qualitat consumible a qualsevol part del planeta. Llaollao es preocupa per la sostenibilitat, el foment de l’alimentació i l’estil de vida saludable, la solidaritat, l’emprenedoria, l’ocupació i el recolzament a les causes socials