Diagonal Mar ajuda a les residències de gent gran de Barcelona

Diagonal Mar també comparteix la màgia del Nadal amb els nens i nenes de l'associació Trinijove amb una donació especial de joguines

Barcelona, 21 de desembre de 2020

A causa de la situació actual, gran part de les residències de gent gran tenen limitades les visites dels seus familiars per garantir la seva salut i benestar. Per això, Diagonal Mar, el centre comercial de referència de Barcelona, ​​posa a la seva disposició dispositius electrònics perquè, de manera virtual, els residents puguin estar en contacte amb els seus familiars. El centre cedirà vuit tablets a quatre residències del barri per facilitar el contacte i dur a terme aquesta acció. D’aquesta manera, tot i que les festes nadalenques siguin atípiques, les passaran en contacte amb els qui més estimen a través de videotrucades.

Les residències que participaran d’aquesta acció estan ubicades al districte de Sant Martí, a la mateixa zona que Diagonal Mar. Aquestes són la Residència Llull i Centre de Venero que pertanyen a la Fundació Pere Relats, que té una experiència de més de 35 anys gestionant residències amb una atenció personalitzada. Actualment en aquests centres hi resideixen 80 i 16 persones respectivamente i la Residencia Assistida Gent Gran que ofereix un servei de proximitat i qualitat en un ambient familiar i acull actualment a 15 persones. Diagonal Mar facilitarà a totes elles materials per apropar a les famílies amb les persones grans que resideixen en aquests centres i celebrar tots junts el Nadal.

Cal destacar que el centre comercial cedirà les tablets a les residències durant un temps prolongat, de manera que els residents puguin estar a prop dels seus éssers estimats durant tot l’any. Per això, Diagonal Mar actuarà com a connector i facilitador entre les residències i els familiars fins que la situació actual millori.

Joaquín Martos, gerent de Diagonal Mar, assenyala: “La situació que ens està tocant viure és molt complicada per a tots i aquest col·lectiu ha estat un dels més afectats per la pandèmia, per això, ens fa molta il·lusió facilitar material que d’alguna manera millori el seu dia a dia i els permeti estar més a prop dels seus. El Nadal és una festivitat que es basa en compartir i més encara amb aquest any tan atípic. Cada any volem ser partícips d’accions socials en benefici del nostre barri, ja sigui amb la donació de joguines a l’Associació Trinijove com donant suport a altres entitats i als col·lectius vulnerables”.

Així mateix, el centre comercial, com ve fent diversos anys, col·labora amb l’associació Trinijove, una entitat que treballa en el disseny i implementació de mesures i programes innovadors amb l’objectiu de superar situacions d’exclusió social que viuen determinats col·lectius. Diagonal Mar farà una donació de joguines als nens i nenes de l’associació per compartir la màgia del Nadal amb els més petits.

D’aquesta manera, Diagonal Mar reafirma el seu compromís amb els veïns de districte de Sant Martí no només posant a la seva disposició espais comercials i d’oci, sinó també col·laborant amb accions socials que beneficien a aquells que més ho necessiten.

Sobre Diagonal Mar Centre Comercial

Inaugurat el 20 de novembre de 2001, la icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per a adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.

Més información: www.diagonalmarcentre.com
Contacte de premsa: