Diagonal Mar acull l’obertura del primer establiment de MY PHONE a Barcelona

La marca de complements per a telèfons mòbils consolida la seva presència al mercat nacional i aposta pel centre comercial per obrir les portes de la seva primera botiga de Barcelona i Catalunya

Barcelona, 16 de maig de 2023

Diagonal Mar, el centre comercial de referència de la ciutat de Barcelona gestionat per CBRE, ha estat l’escenari escollit per My Phone, la marca especialitzada en complements i accessoris de telefonia per obrir el seu primer establiment a la Ciutat Comtal i el primer de Catalunya.

L’obertura d’aquesta nova botiga a Diagonal Mar forma part de  l’estratègia d’expansió de My Phone, que suma amb aquesta 15 al territori nacional.  La nova botiga està ubicada en una zona privilegiada de la primera planta del centre comercial, cosa que la fa fàcilment accessible per als clients que busquen adquirir un nou complement per al seu dispositiu mòbil.

My Phone ha realitzat una inversió de 130.000€ per adequar i condicionar l’espai de 47,05 m2 que ocupa el nou establiment de la firma, d’acord amb la imatge corporativa de la marca, perquè els visitants puguin ser assessorats per 5 experts empleats els qui oferiran al visitant una àmplia varietat d’accessoris i complements per a tot tipus de telèfons.

Després d’aquesta nova obertura han indicat des de MY Phone: “Estem molt emocionats per la inauguració d’aquesta nova botiga de My Phone. Aquesta és una gran oportunitat per a nosaltres d’oferir més productes i serveis de qualitat als nostres clients i brindar-los la millor experiència de compra. Estem ansiosos per veure les cares dels nostres clients quan vegin l’àmplia selecció d’accessoris que oferim i la qualitat dels nostres productes. Esperem donar-los la benvinguda a la nostra nova botiga i mostrar-los tot el que tenim per oferir!”.

Nina Kavaliova, Gerent de Diagonal Mar ha afegit: “Estem molt orgullosos que My Phone hagi escollit el nostre centre comercial per obrir la seva Flag ship Store a Barcelona i que amb ella puguem oferir als nostres clients un servei excepcional i productes de qualitat a preus competitius”.

Les últimes incorporacions  a Diagonal Mar de My Phone , Macho i Raive, juntament amb les reobertures de Paco Martínez, Sushi Bar i Casa consoliden el Centre Comercial Diagonal Mar, com el lloc de referència de la ciutat comtal en el qual les marques nacionals i internacionals volen tenir presència fruit de la continuada inversió en la millora i expansió de l’ oferta comercial del mall, amb la finalitat d’ adequar-lo a les darreres tendències i a les necessitats dels clients per tal d’ oferir als visitants una experiència de compres única i diversa.

Sobre My Phone:

Els clients de la botiga My Phone poden esperar un servei d’atenció al client personalitzat i assessorament expert.  Troba tot el que necessites per als teus dispositius mòbils a My Phone, ¡la teva millor opció en accessoris de telefonia!